cesta: Titulná stránka O spoločnosti

Základné údaje

Základné údaje

Základné informácie o spoločnosti ACTIVA spol. s.r.o. a Activa Slovakia s.r.o.

ACTIVA spol. s r.o. pôsobí ako dodávateľ kancelárskych potrieb od roku 1992. V priebehu svojej mnohoročnej existencie si na trhu vybudovala významné postavenie a získala mnoho významných a náročných klientov, ktorí oceňujú vysoko profesionálne služby spoločnosti.

  • Hlavné sídlo spoločnosti je v Prahe, kde je z centrálneho skladu s rozlohou takmer 20 500 metrov štvorcových okamžite expedované požadované množstvo tovaru zákazníkom. V súčasnosti zamestnáva takmer 455 zamestnancov.

  • Základné imanie ACTIVA spol. s.r.o. činí 10 mil. Kč, čo ju zaraďuje medzi kapitálovo najsilnejšie spoločnosti v tomto odbore. Obrat spoločnosti ACTIVA v roku 2015 dosiahol 1 736 mil. Kč.

  • V súčasnej dobe zásobuje takmer 14 500 právnych subjektov, ktorým dodáva tovar na viac ako 32 600 dodacích miest.

  • Spoločnosť je členom Hospodárskej komory hlavného mesta Praha a partnerom združenia CZECH TOP 100.

  • Spoločnosť bola úspešne certifikovaná podľa medzinárodných noriem ISO 9001:2000 Systém riadenia kvality, ISO 14001:2004 Environmentálny manažment a ISO 27001:2005 Systém informačnej bezpečnosti. Certifikáciu previedla nezávislá audítorská spoločnosť United Registrar of Systems Czech s.r.o..

  • Pobočky ACTIVA spol. s r.o. sa nachádzajú v mestách: Brno, Olomouc, Plzeň, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Ostrava, Liberec. Spoločnosť tiež pôsobí na Slovensku pod názvom Activa Slovakia s.r.o..

  • V prípade záujmu o ďalšie informácie, prosím navštívte www.activa.cz


Activa Slovakia s.r.o. bola založená v roku 2000 ako pobočka na Slovensku. Zákazníkom ponúkame efektívne a sofistikované riešenie pri zásobovaní kancelárskymi potrebami, občerstvením, upratovacími a hygienickými potrebami alebo ochrannými pomôckami. Ďalej kvalitné a komplexné služby, ústretovosť Vašim individuálnym požiadavkám a jasnú cenovú politiku s finálnymi, rok nemennými cenami bez skrytých doplatkov a podcenníkov.

  • Spoločnosť sídli v Bratislave v priestoroch s rozlohou cca 1 400 metrov štvorcových a so svojimi 50 zamestnancami zabezpečuje komplexnú individuálnu starostlivosť pre široké spektrum klientov.

  • Vďaka rozsiahlemu vozovému parku zabezpečuje Activa Slovakia s.r.o. okrem bežných dodávok do 24 hodín aj urgentné dodávky tovaru podľa potreby klienta.

  • Svojím vysokým nasadením a profesionalitou uspokojuje aj tých najnáročnejších klientov.

  • Activa  Slovakia s.r.o. bola úspešne certifikovaná podľa medzinárodných noriem ISO 9001:2008 Systém manažérstva kvality a ISO 14001:2004 Systém environmentálneho manažérstva. Certifikáciu previedla nezávislá audítorská spoločnosť United Registrar of Systems Slovak s.r.o., ktorá tak potvrdila, že spoločnosť úspešne napĺňa svoje úsilie o poskytovanie kvalitných služieb.

  • Máme najširší sortiment kancelárskych potrieb, občerstvenia, hygienických a upratovacích prostriedkov v SR.

  • Ceny garantujeme počas ročnej platnosti katalógu. Každý mesiac pre Vás pripravujeme zvýhodnenú ponuku tovar. Za platbu v hotovosti alebo za objednávku cez náš e-shop získate navyše vždy zľavu 2%.

  • Za Vaše nákupy Vás odmeníme atraktívnymi darčekmi, ktoré si môžete sami vybrať v rámci vernostného programu ACTIVA Plus.

  • Elektronickú komunikáciu chápeme ako neoddeliteľnú súčasť našich služieb, všetkých procesných operácií spojených s nákupom, od výberu tovaru až po zaslanie elektronického daňového dokladu.

  • V prípade Vášho záujmu o spoluprácu nás kedykoľvek kontaktujte na e-mailovej adrese predaj@activa.sk a náš obchodný zástupca Vás rád pri osobnej návšteve zoznámi s ponukou našej spoločnosti podrobnejšie. Pokiaľ dávate prednosť modernej forme komunikácie je pre Vás k dispozícii prepracovaný internetový obchod.

 

Dokumenty na stiahnutie:

Výpis z Obchodného registra nájdete TU

Všeobecné obchodné podmienky nájdete TU

Firemný profil v PDF nájdete TU

ISO certifikáty nájdete TU

 

Všetky obaly a obalové prostriedky, ktoré spoločnosť ACTIVA uvádza na trh alebo do obehu spĺňajú požiadavky stanovené zákonom a technickými normami, a to z hľadiska výskytu ťažkých kovov ako aj škodlivých látok. V prípade objednania nebezpečných látok a prípravkov, na ktoré sú vydané bezpečnostné listy, je tieto možné vyžiadať na obchodnom oddelení.