cesta: Titulná stránka Produkty a služby

Potreby pre kanceláriu

Potreby pre kanceláriu

Prečo s nami?

Auto Activa

Široký sortiment

+ jasná cenová politika

+ kvalitný zákaznícky servis


Katalóg

Prehľadný 499 stranový farebný katalóg obsahuje v 15 kapitolách viac ako 7800 položiek. Každý výrobok je označený názvom, popisom, logom dodávateľa, produktovým obrázkom, cenou výrobku a piktogramom s upresňujúcimi informáciami. Spoločnosť ACTIVA ako jediná vo svojom obore uvádza pri katalógových položkách cenu, ktorej platnosť garantuje. 

  • Na 499 stránkach nájdete viac ako 820 noviniek označených pre prehľadnosť symbolom    2016pikto3
  • Symbol SK vyrobok označuje slovenský výrobok. Podporou tuzemských výrobcov môžeme spoločne znižovať uhlíkovú stopu spôsobenú transportom tovaru z výroby až k vám na stôl.

 

Najširší katalógový sortiment kancelárskych potrieb, občerstvenia, hygienických prostriedkov a pomôcok na upratovanie v SR zaručuje vysoké vykrytie Vašich objednávok. Vo svojom skladovom hospodárstve pracujeme s viac ako 25 000 položkami. Pri všetkých položkách uvádzame ceny. Máte vždy jednoduchú kontrolu za koľko nakupujete a navyše si ľahko vyberiete medzi ekonomickým a reprezentatívnym prevedením výrobku. Zároveň Vám týmto garantujeme dlhodobú cenovú stabilitu. Stálym zákazníkom zabezpečujeme na požiadanie okrem katalógových položiek i nadštandardné položky.

Katalog1617

 

Tradícia

Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2000.


Prehľadný systém zliav

ZĽAVA 2% cez e-shop na obchod.activa.sk.
ZĽAVA 2% za platbu v hotovosti.
Zľavy sa sčítajú, v prípade oneskorených platieb faktúr nárok na zľavy zaniká.


Doprava zadarmo

Tovar doručíme až na Váš stôl nasledujúci pracovný deň* po prijatí objednávky v našej pracovnej dobe. Doprava tovaru je ZADARMO, iba pri objednávkach nižších ako 49 EUR bez DPH a po odčítaní všetkých zliav účtujeme dopravné 4,90 EUR bez DPH. * Na území východného Slovenska najneskôr do troch pracovných dní od doručenia objednávky v našej pracovnej dobe (do 16:00 hod.)


Viacero možností ako objednávať
Záleží iba na Vás, či si zvolíte:

» TELEFÓN (+421-2-32 77 74 44)
» FAX (+421-2-32 77 74 77)
» ZELENÁ LINKA (0800 102 121 - telefonujte zadarmo alebo 0800 102 122 - faxujte zadarmo)
» E-MAIL (predaj@activa.sk)
» INTERNET
(obchod.activa.sk, automaticky získate zľavu 2%)
Objednávkové formuláre vo formáte xls alebo html sú na stiahnutie tu


Najširší sortiment

Najširší sortiment kancelárskych potrieb, občerstvenia, hygienických a upratovacích prostriedkov v SR. Garancia cien po dobu platnosti katalógu.

 

Záruka kvalitných výrobkov renomovaných značiek

Tradičné slovenské a české výrobky, aj kvalitné výrobky európskych a svetových značiek.


Skladová dostupnosť

Skladom držíme viac ako 25 000 položiek. Vašu objednávku sme tak schopní vybaviť v rekordne krátkom čase.


Elektronická komunikácia

Pokiaľ využívate pre svoje nákupy vlastný objednávkový systém (SAP, Navision, Oracle a pod.) alebo elektronické trhovisko (Ariba, Hubwoo, Centrade, Siemens-C2P) ponúkame Vám možnosť prepojiť tieto systémy s naším internetovým obchodom a využívať tým všetky jeho nadštandardné užívateľské funkcie.


Možnosť vrátenia chybne objednaného tovaru

Kancelárske potreby do 7 dní.
Občerstvenie a kancelársku techniku do 2 dní.
Poradenstvo, odborná inštalácia, záručný a pozáručný servis
Pokiaľ sa rozhodnete pre nákup zložitejšej techniky ako napr. kopírovací stroj, poradíme Vám s výberom vhodného prístroja. Zakúpenú techniku Vám odborne nainštalujeme a v prípade potreby Vám tiež sprostredkujeme návštevu servisného technika alebo prístroj sami vyzdvihneme a odvezieme do servisu. Spolupracujeme vždy iba s autorizovanými servismi príslušných značiek.


Jednoduchá komunikácia

Všetko od špeciálnych objednávok až po reklamácie s Vami vyrieši jeden obchodný zástupca a jedna referentka. Vždy teda presne viete, na koho sa máte obrátiť.


Moderné formy komunikácie

Dokážeme priamo komunikovať s Vaším informačným systémom (IS) a znížiť tak Vaše náklady na systémové zabezpečenie procesu nákupu. Elektronickú výmenu objednávok zvýhodňujeme zľavou vo výške 2%. Pokiaľ Váš informačný systém neobsahuje nákupný modul, nezáväzne Vám spracujeme analýzu nákupných procesov a poskytneme Vám zadarmo riešenie objednávania kancelárskych potrieb. 


Nákup už od 1 kusu

Pri väčšine výrobkov nie je nutné kupovať celé balenia, čo Vám umožnuje znižovať náklady na skladové priestory a hospodárstvo, pretože nemusíte viazať svoje finančné prostriedky v zbytočne vysokých zásobách. Pokiaľ je pri niektorom výrobku ako najmenšia predajná jednotka balenie, je to predovšetkým z hygienických prípadne bezpečnostných dôvodov, aby pri manipulácii s výrobkom nedochádzalo k jeho kontaminácii, zbytočným stratám či poškodeniu.


Garancia kvality

Tovar dodávame od renomovaných dodávateľov. Vždy dodávame iba kvalitný značkový tovar, vďaka čomu Vám môžeme pri mnohých položkách poskytnúť dlhšiu než zákonom stanovenú záručnú lehotu. Našou konkurenčnou výhodou je vlastný dovoz viac ako 30% sortimentu.


Optimálny nákup

Podľa Vami definovaných kritérií (tovar, obdobie...) Vám spracujeme štatistiky dokumentujúce Vaše odbery. Na ich základe Vám potom pomôžeme zoptimalizovať celý proces nákupu, distribúcie a skladovania kancelárských potrieb tak, aby ste ušetrili maximum finančných a daľších prostriedkov.


Partnerstvo so Staples

Sme partnerom spoločnosti Staples pre Slovenskú aj Českú republiku.


Certifikácia ISO

Kvalitu našich služieb dokazujú okrem iného i medzinárodné certifikáty:
— ISO 9001: 2008 Systém manažérstva kvality
— ISO 14001: 2004 Systém environmentálneho manažérstva


Vernostný program

Vernosť sa u nás vypláca. Za svoje nákupy u nás získavate atraktívne darčeky. Viac na www.activaplus.sk.


ACTÍVNE deťom

Nie sme ľahostajní, pomáhame. Viac na www.activnedetom.sk .


ACTÍVNE prírode

Sme aktívni aj v oblasti ochrany životného prostredia.