Potreby pre kanceláriu

Existuje hneď niekoľko dôvodov, prečo nakupovať práve u nás.
Správnym výberom dodávateľa si ušetríte kopu práce a starostí.
  1. Najširší sortiment

    Prehľadný 487 stranový farebný katalóg obsahuje v 15 kapitolách viac ako 9 000 položiek. Každý výrobok je označený názvom, popisom, logom dodávateľa, produktovým obrázkom, cenou výrobku a piktogramom s upresňujúcimi informáciami. Spoločnosť ACTIVA ako jediná vo svojom obore uvádza pri katalógových položkách cenu, ktorej platnosť garantuje. 

     


    Objednajte si ZADARMO náš katalóg Potreby pre kanceláriu 2019/20. Žiadanka o katalóg Katalog Potřeby pro kanceláriu 2019/20

    Najširší katalógový sortiment kancelárskych potrieb, občerstvenia, hygienických prostriedkov a pomôcok na upratovanie v SR zaručuje vysoké vykrytie Vašich objednávok. Vo svojom skladovom hospodárstve pracujeme s viac ako 25 000 položkami. Pri všetkých položkách uvádzame ceny. Máte vždy jednoduchú kontrolu za koľko nakupujete a navyše si ľahko vyberiete medzi ekonomickým a reprezentatívnym prevedením výrobku. Zároveň Vám týmto garantujeme dlhodobú cenovú stabilitu. Stálym zákazníkom zabezpečujeme na požiadanie okrem katalógových položiek i nadštandardné položky.

  2. Tradícia

    Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2000.

  3. Prehľadný systm zliav

    ZĽAVA 2% cez e-shop na obchod.activa.sk.
    ZĽAVA 2% za platbu v hotovosti.
    Zľavy sa sčítajú, v prípade oneskorených platieb faktúr nárok na zľavy zaniká.

  4. Transparentnosť cien

    V katalógu uvádzame ceny, ktorých platnosť garantujeme jeden rok. Máte teda vždy jednoduchú kontrolu za koľko nakupujete.
  5. Doprava zadarmo

    Tovar doručíme až na Váš stôl nasledujúci pracovný deň* po prijatí objednávky v našej pracovnej dobe. Doprava tovaru je ZADARMO, iba pri objednávkach nižších ako 49 EUR bez DPH a po odčítaní všetkých zliav účtujeme dopravné 4,90 EUR bez DPH.

    *Na väčšine územia SR. Na území východného Slovenska najneskôr do dvoch pracovných dní od doručenia objednávky v našej pracovnej dobe (do 16:30 hod.)
  6. Viacero možností ako objednávať

    Záleží iba na Vás, či si zvolíte:

    » TELEFÓN (+421-2-32 77 74 44)
    » ZELENÁ LINKA (0800 102 121 - telefonujte zadarmo)
    » E-MAIL (predaj@activa.sk)
    » INTERNET
    (obchod.activa.sk, automaticky získate zľavu 2%)

  7. Záruka kvalitných výrobkov renomovaných značiek

    Tradičné slovenské a české výrobky, aj kvalitné výrobky európskych a svetových značiek, často s predĺženou záručnou lehotou. Môžete si tiež vybrať medzi ekonomickým a reprezentatívnym dizajnom produktu.

  8. Skladová dostupnosť

    Skladom držíme viac ako 25 000 položiek. Vašu objednávku sme tak schopní vybaviť v rekordne krátkom čase.

  9. Elektronická komunikácia

    Pokiaľ využívate pre svoje nákupy vlastný objednávkový systém (SAP, Navision, Oracle a pod.) alebo elektronické trhovisko (Ariba, Hubwoo, Centrade, Siemens-C2P) ponúkame Vám možnosť prepojiť tieto systémy s naším internetovým obchodom a využívať tým všetky jeho nadštandardné užívateľské funkcie.

  10. Možnosť vrátenia chybne objednaného tovaru

    Kancelárske potreby do 7 dní.
    Občerstvenie a kancelársku techniku do 2 dní.

  11. Jednoduchá komunikácia

    Všetko od špeciálnych objednávok až po reklamácie s Vami vyrieši jeden obchodný zástupca a jedna referentka. Vždy teda presne viete, na koho sa máte obrátiť.

  12. Nákup už od 1 kusu

    Pri väčšine výrobkov nie je nutné kupovať celé balenia, čo Vám umožňuje znižovať náklady na skladové priestory a hospodárstvo, pretože nemusíte viazať svoje finančné prostriedky v zbytočne vysokých zásobách. Pokiaľ je pri niektorom výrobku ako najmenšia predajná jednotka balenie, je to predovšetkým z hygienických prípadne bezpečnostných dôvodov, aby pri manipulácii s výrobkom nedochádzalo k jeho kontaminácii, zbytočným stratám či poškodeniu.

  13. Garancia kvality

    Tovar dodávame od renomovaných dodávateľov. Vždy dodávame iba kvalitný značkový tovar, vďaka čomu Vám môžeme pri mnohých položkách poskytnúť dlhšiu než zákonom stanovenú záručnú lehotu. Našou konkurenčnou výhodou je vlastný dovoz viac ako 30% sortimentu.

  14. Optimálny nákup

    Podľa Vami definovaných kritérií (tovar, obdobie...) Vám spracujeme štatistiky dokumentujúce Vaše odbery. Na ich základe Vám potom pomôžeme zoptimalizovať celý proces nákupu, distribúcie a skladovania kancelárskych potrieb tak, aby ste ušetrili maximum finančných a dalších prostriedkov.

  15. Partnerstvo so Staples

    Sme partnerom spoločnosti Staples pre Slovenskú aj Českú republiku.

  16. Certifikácia ISO

    Kvalitu našich služieb dokazujú okrem iného i medzinárodné certifikáty:
    — ISO 9001: 2008 Systém manažérstva kvality
    — ISO 14001: 2004 Systém environmentálneho manažérstva

  17. Vernostný program

    Vernosť sa u nás vypláca. Za svoje nákupy u nás získavate atraktívne darčeky. Viac na www.activaplus.sk.

  18. ACTÍVNE deťom

    Nie sme ľahostajní, pomáhame. Viac na www.activnedetom.sk .

  19. ACTÍVNE prírode

    Sme aktívni aj v oblasti ochrany životného prostredia.

E-shop Obchod.Activa.sk

Do e-shopu Activa.sk

Nakupovať v e-shope Activa môžu iba registrovaní užívatelia (podnikateľské subjekty).

Registrovať sa

E-shop Obchod.Activa.sk