Kancelárske potreby pre firemných aj koncových zákazníkov

Existuje hneď niekoľko dôvodov, prečo nakupovať práve u nás.
Správnym výberom dodávateľa si ušetríte kopu práce a starostí.
  1. Najširší sortiment

    kancelárskych potrieb, občerstvenia, hygienických a čistiacich prostriedkov v SR zaručuje vysoké vykrytie vašich objednávok. Bežne vo svojom skladovom hospodárstvo pracujeme s viac ako 25 000 položkami. Nie je nutné mať niekoľko dodávateľov a spracovávať veľké množstvo faktúr od rôznych firiem, my vám dodáme všetko od sponky až po kancelársku stoličku.

     


    Objednajte si ZADARMO náš katalóg Potreby pre kanceláriu 2023/24. Žiadanka o katalóg 

    V ponuke na obchod.activa.sk nájdete ešte širší sortiment, než v tlačenom katalógu, doplnenú o sezónny tovar a o novinky, ktoré sú zaraďované do ponuky v priebehu platnosti katalógu. Informácie o produkte sú na e-shope doplnené o ďalšie vlastnosti tovaru, galériu obrázkov a produktové videá

  2. Tradícia

    Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2000.

  3. Rýchle doručenie

    Tovar máme vo veľkom množstve skladom. Vašu objednávku doručíme nasledujúci pracovný deň po objednaní.

  4. Doprava zadarmo

    Objednávky firemným zákazníkom doručujeme zadarmo. Iba pri objednávkach nižších ako 69 EUR bez DPH účtujeme poplatok 5,75 EUR bez DPH. Pre dopravu využívame vlastný vozový park. Vodiči sú naši zamestnanci, čo zjednodušuje proces vrátenia alebo výmeny tovaru. Tovar vám tiež radi roznesú do jednotlivých kancelárií. Koncoví zákazníci môžu voliť medzi Zásilkovnou a kuriérom do vlastných rúk. Viac o doprave

  5. Predaj od 1 kusu alebo po celom balení

    Je len a len na vás, či chcete nakupovať od jedného kusu a šetriť miesto v kancelárii, alebo či chcete šetriť životné prostredie, a naopak nakupovať po celom logistickom balení. Vyberte si sami, čo vám lepšie vyhovuje. My sa vám prispôsobíme.
  6. Záruka kvalitných výrobkov renomovaných značiek

    Našu ponuku tvoria tradičné slovenské a české výrobky, aj kvalitné výrobky európskych a svetových značiek od renomovaných dodávateľov. Môžete si tiež vybrať medzi ekonomickým a reprezentatívnym dizajnom produktu. Vždy dodávame iba kvalitný značkový tovar, vďaka čomu Vám môžeme pri mnohých položkách poskytnúť dlhšiu než zákonom stanovenú záručnú lehotu. Našou konkurenčnou výhodou je vlastný dovoz viac ako 30% sortimentu.

  7. Nadštandardný tovar

    Nevybrali ste si z našej ponuky 300 pier? Pre stálych firemných zákazníkov sa pokúsime zabezpečiť aj to tristoprvé.

  8. Možnosť vrátenia chybne objednaného tovaru

    Ak sa pomýlite a objednáte z katalógu iný tovar alebo zlé množstvo, máte možnosť ho vrátiť (v originálnom obale):

    - firemní zákazníci: kancelárske potreby do 7 dní, občerstvenie a kancelársku techniku do 2 dní

    - koncoví zákazníci/spotrebitelia do 14 dní

  9. Jednoduchá komunikácia

    Všetko od špeciálnych objednávok až po reklamácie s Vami vyrieši jeden obchodný zástupca a jedna referentka. Vždy teda presne viete, na koho sa máte obrátiť. Koncoví zákazníci môžu využiť našu zákaznícku linku, kde vám v pracovné dni od 8:00 do 16:00 radi pomôžeme.

  10. Elektronická výmena dát

    Pokiaľ využívate pre svoje nákupy vlastný objednávkový systém (SAP, Navision, Oracle a pod.) alebo elektronické trhovisko (Ariba, Hubwoo, Centrade, Siemens-C2P) ponúkame Vám možnosť prepojiť tieto systémy s naším internetovým obchodom a využívať tým všetky jeho nadštandardné užívateľské funkcie.

  11. Elektronická fakturácia

    Poskytujeme možnosť zasielania daňových dokladov v elektronickej podobe vo formátoch PDF. Jedná sa o moderný, jednoduchý, efektívny a najmä ekologický spôsob fakturácie, ktorý je v súlade s platnými zákonmi Slovenskej republiky. Chcem sa dozvedieť viac o elektronickej fakturácii

  12. Certifikácia ISO

    Kvalitu našich služieb dokazujú okrem iného i medzinárodné certifikáty:
    — ISO 9001: 2008 Systém manažérstva kvality
    — ISO 14001: 2004 Systém environmentálneho manažérstva

  13. Doplnkové služby

    Zabezpečíme pre vás dodávky reklamných predmetov a firemných tlačovín podľa vašich individuálnych požiadaviek.

  14. Bonusový program

    Nechajte sa odmeniť za svoje nákupy u nás!

    Za každý nákup získate body, za ktoré si firemné zákazníci môžu vybrať v rámci vernostného programu ACTIVA Plus atraktívne darčeky. Pre koncových (nefiremných) zákazníkov máme vernostný program ACTIVA Benefit.

E-shop Obchod.Activa.sk

Do e-shopu Activa.sk

Nakupovať v e-shope Activa môžu iba registrovaní užívatelia (podnikateľské subjekty).

Registrovať sa

E-shop Obchod.Activa.sk